svacka.

Oj, vilken bloggsvacka jag har hamnat i. Har ju uppdaterat dåligt som tusan! Intebra intebra.

För övrigt är det minsann ingen svacka alls, tvärtom. Jag är så himla glad och faktiskt, det känns underbart att kunna skriva detta, Lycklig :) Det är så underbart.

Jag tänkte offentliggöra en big deal här idag, spännande spännande va? ;) Nämligen att jag inte längre är singel :D Inte för att jag tyckte att det var jobbigt eller på något vis led av att vara det, men allt är verkligen underbart just nu. Min kära POJKVÄN, shit, känns ju sjukt att skriva det, heter Emil :) Superduperbra! Dock tänker jag inte skriva så mycket om honom, kommer väl antagligen nämna honom då och då men inget som ska tjatas minsann. Finns anledningar till det också. Som jag inte heller kommer att skriva här. Men, nu vet ni iallafall hur det ligger till!

Just nu sitter jag på jobbet, har varit ganska stressigt idag, fram tills nu. Skönt att kunna luta sig tillbaka en stund innan det bär av på äventyr igen. Senare i eftermiddag KAAAAANSKE Sylle & A-A-Amaaaandaaaa kommer på besök, dem är på Ullared just nu och kikar kankse förbi innan dem kör hem till Lund! Hade varit kuuuuul!

Innan idag fick jag två biobiljetter av min pappa, SCHYYYYYSST! :D Himla gullig han :) Så får väl gå på bio snart, kanske borde ta och se den "nya" HP, har ju skullat göra det ett bra tag nu!

Nu ska jag ringa ett viktigt samtal minsann sen köra hem eller nåt.





Ha det!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0