Uppdatering, woho!

Hej alla! Ledsen att det blivit en veckas mellanrum här nu, jag har verkligen mycket att berätta men jag tror inte att jag tar allt nu, sitter hemma hos Tulle så behöver ju inte sitta här i evigheter.

Vi fredagsmyser med en massa chips, dippa och godis. I mängder verkligen, hahaha. Superdupernice.

Jag tänkte iallafall berätta om Göteborg. Vi var ju i Gbg och kollade på Håkan förra helgen, MONSTERBRA! Herregud vad bra det var, magiskt! Det går inte att förklara, inga ord täcker glädjen och känslan, magi. Ni som inte sett honom live fattar nog inte hur jäkla bra det är! Sen är det klart en fördel om man gillar Håkan men jag tror nog att tillochmed ni som inte gillar honom hade älskat det :)

Det blev ju inte sämre för att vi hade kanonbra platser?! Nej, magiskt är mitt enda ord som ens är lite i närheten.

 

Tulle & Jag var på äventyr innan idag, bland annat på expert. Inne på expert stod det en kyl-och frys serie och på dörrarna stod det "Öppna mig", visst, vi öppnade dörren till kylen, guess what? Hahahah,. då stor det fyra och en halv tårta i kylen? WHAT!? Inga tallrikar eller skedar, nejnejnej, bara tårtor? Hahahhahaa.

 

Vi hamnade även i en skoaffär, yes, jag köpte ett par knähöga stövlar. Bara ett par lårhöga kvar sen är jag stennöjd!

 

Hängde med min kära nästkusin Emelie häromdagen, monsterkul att träffa henne, verkligen :D

 

Nu ska jag & Tulle fortsätta fredagsmysa :)

 

Hörs,

 

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0