Inte konstigt att jag skrattar hela tiden, jag har ju tusentals fjärilar i magen som kittlas!

Fjärilar och sånt, ett ständigt leende - som påklistrat men väldigt äkta.

Jag är glaaaaaaaaaaaad :D Och nu fick ni ju tillochmed svar på varför jag skrattar alltid, haha ;)

Och rastlös är jag dessutom, som bara den. Så jag tänkte bjuda på några "hej-jag-har-alldeles-för-mycket-energi"-bilder!

ENJOY ;)







ja, ni ser ju själva.. Hahahaha, happyhappyhappyhappyhappyhappyface! :D

Skriver nog sen igen, kanske. YOU NEVER KNOW! Mohaha :D

Haha, hjälp, jag blir ju nästan rädd för mig själv, nu slutar jag skriva innan jag utsätter er för mer sånthär.

Måste bara säga att JAG SAKNAR ÅNGCENTRALEN! Undrar hur det går för Chrille som skulle sluta snusa!? Eller hur Tony har gjort med sin HDtatuering!? Jag har ju noll koll och det gillas INTE! NEJ! Torgny stöter jag ju kankse på lite ibland så jag får väl fråga honom :D

Vi hörs kärt folk! See you later aligator!!

Dumdudumpdudump, for a while crocodile!

Yeah.

Hahaha,

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0