Festlig Helg!

Hej Söndagskväll :)

Tid är verkligen underskattat. Man fattar inte hur fort den går och hur mycket man kan hinna med! Man måste lära sig att tiden väntar inte på en, klockan tickar inte långsammanre för att man har brottom. Faktum är att den håller precis samma hastighet alltid. Man måste också lära sig att man måste se till att varje sekund räknas, om inte för en själv så se till att den gör det för någon annan.


Torsdagen hos Sylle var verkligen kanon! Vi lagade mat - flygande Jacob <3 Trots att jag hade ätit det två dagar i rad innan jag åkte dit så smakade det sjukt bra! Senare åkte vi in till stan och kollade på bio, Inglorius Bastards. Sylles granne Oskar hade tipsat om den och vi säger bara TACK SOMFAN FÖR TIPSET! Verkligen sjukt bra film, typ sju av fem toasts, se den! Sen sov jag i Lund hos min gamla sambo :) Hon gick i skolan på fredagen men kom hem vid ett med Amanda som btw har klippt lugg - kanontjusigt! Vi körde en runda till City Gross, woho! Sen var det dags för mig att bege mig hemåt, på kvällen väntade festliga äventyr :)

Giannis fyllde 20 i lördags - GRATTIS! :D Så vi var ett gäng som drog ut i fredags för att fira! Förfest hos Evelina sen in till stan för röj! Runt på lite olika ställen, var på Steakhouse vid tolv där Giannis fick tomteblossdrink och grejer! :D Tack för en trevlig kväll, hoppas ni hade kul! Happy B-day Giannis :) <3



Gårdagen, Lördag blev minsann också bra! Var hos mamma ett tag, hos Elin & Fidde ett tag, Fidde har en ny bil hemma som jag nog ska köpa! En plommonlila Golf-Sport, med rallypedaler, wohooo! Haha ;b Vi får väl se, söt bil iallafall :) Klockan 15 var det dags för fotboll, Perstorp - Fjälkinge som slutade med vinst för Perstorp: 5-0 - härligt jobbat gubbar! Chill & Grill hos mamma sen, alltså ja, vi grillade faktiskt! Mumsmums var det minsann! Senare var det dags för fest igen, hem till Evelina en snabb runda, drack lite grogg och shotade lite för att komma igång ordentligt och sen begav vi oss till PSKs klubbstuga där gubbarna hade lagfest, haha, de visade film från träningslägret när vi kom, BRA TAJMING!? Nej. Hahaha, vi typ dog ;O Mycket trevligt var det ändån minsann sen bar det av till Björket. Tråkigt att det alltid ska bli bråk och att det finns omogna människor som dessutom är sjuka i huvudet. Suck. Partydödare innan vi ens hade kommit in på Björket. Sen var det sjukt lite folk där så det var inte heller någon hit, MEN, mer plats åt oss på dansgolvet! JADÅ, röj som bara den! :D

Elin var världsgullig och hämtade oss i Hässleholm sen, vid tre. Lagom runda att köra på nattkvisten ju. Men, inte var turen slut där inte, nejnejnej, ICKE! Elin & Jag fick åka en tur till Helsingborg också, wohooooo! Hahaha, roligt minsann, tur att man inte var jättefull för då är det ingen hit att åka bil minsann! Hemma vid fem ungefär , lagom!



Idag, Söndag, har varit chill. McDonalds <3 Nu är jag hemma i Båstad och ska ta en varm dusch och sen krypa ner med en bra film , imogon blir det jobb klockan 08,00 :D

Hörs!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0