TIO I TVÅ

Jadå, tio i två! Hahahahaha, gammalt internskämt från PG-tiden ;D PG-tiden var verkligen nice, visst hade vi tunga perioder men jag måste nog säga att vi gjorde det bästa av det. Jag har så himla många minnen som jag antagligen aldrig kommer att glömma, som när hela skolan fick tag på mina & Sylles bubbelbadsbilder? Eller porrfesten, haha, när Ted & Lindén kom dit bara för att titta, hahaha ;b Typiskt dem? JA! Eller Julfesten som verkligen var great success med band och grejer, Silent Whispers för att vara exakt :) Det var också då Edvin & Pontus strippade somfan, dem stod där i kallingar och gick loss! GREAT SUCCESS ;D

Festen hemma hos Polly när vi tryckte in typ 40 pers i hennes minililla etta! När vi skulle spela in en film om att spara på miljön, klippet om samåkning, när vi lånade rektor Lennarts bil och pressade in oss, minns inte hur många vi var? Runt 15 kanske? Haha. PG-lanen precis innan julstädningen då det verkligen luktade skit på hela PG. Alla som varit med gick runt i mjukis och luktade skit, det låg matrester överallt, folk låg och sov i de mest konstiga ställningarna på de mest konstiga ställena. Sen var det dags för Pigor & Drängar, haha, kanon när hälften var sledna som tusan. Eller när Sylle & Jag hade krig och det slutade med att hon sprang för livet när jag beväpnade mig med en frusen brödlimpa ;D Hahahahahha!

Eller bara alla sjukt roliga citat som finns, en del värre än andra ;) Hahahaha, jag kan dö av garv.

Nu är klockan dags att stänga, hörs!


S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0