jag älskar våren.

Äntligen är det vår och solen har äntligen gett upp ett alldeles för långt kurragömma, nu är den framme all day long! Härligt!

Idag har jag tvättat min söta bil, har tillochmed storstädat den med dammsugare och hela kittet så behåll brillorna på - den glänser! :D Hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig för det är mycket roligare att ha en shiny bil om solen skiner ;)

I söndags var jag & Emil på väla och guess what? Jag hittade inte en enda grej som var värt att ta med mig hem, händer det ens? NEJ. Men jo, tydligen. Haha, jag blev faktiskt riktigt sur så i måndags körde jag på en ny shoppingtur som blev great success! :D Tänkte visa er vad som fick följa med hem! 

 en jättesöt t-shirt från Cubus

 en hoodie, riktigt babyrosa och mjuk, också från Cubus

 ett svart fodral med puffärmar, H&M

 en jeansskjorta (äntligen! den som jag beställt kommer inte) från Kappahl

 en perfekt sommarklänning till sommarens dans! JC

 en väska, perfekt storlek! Gina tricot

  snygga och supersköna skor från Skopunkten

  pumps, enkla men galet snygga! Även dessa från Skopunkten

 ett par sandaler, helt platta, med nitar och flätor - Skopunkten

Handlade även nya underkläder, två nya nagellack, ringar och en klädroller! Underkläderna får dock Emil ha för själv ;) Eller, det är ju mina men bara han får se ;) NI FATTAR! 

Det var min shoppingrunda! Nu ska jag se om Emil behöver hjälp med maten :) 

Take care, S.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

så mkt snyggt!

2010-04-21 @ 20:37:19
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0