rubrik.

Idag är det ett av årets tolv bästa datum! Nämnligen den 17de och Emil & jag har varit tillsammans i 7 månader :) Hur det känns? Superenkel fråga, det känns helt fantastiskt underbart! Emil är bäst <3

I tisdags var jag hemma hos Malin för en MeanGirlsreunion men tyvärr saknades en. Vår söta lilla Gretchen Wieners som var sjuk - URGH! Men, Ellen var hemma från Holland och det var superkul att träffa henne! Vi grillade och till det hade vi gjort världens godaste sallad. Efter en stund av en mass prat om härliga minnen och annat som skett på sistone  åt vi marängswiss med jordgubbar i - MUMS! Blev en runda Monopol också, hade ju nästan glömt hur kul det var! Tack för en superhärlig kväll tjejer! (Och Ted, haha)

Igår kollade vi på "fotboll". Stidsvigs IF - Brunnby som slutade 1-4. Vi kom när det var ungeför tjugo minuter kvar , en alldeles lagom dos av division 6-fotboll ;D Nej, men det var bra jobbat!

Ikväll ska vi till Höör för att bowla och äta på Lucky Bowl! Det är kusinvitamin Erika & hennes kille Daniel som styrt upp det hela och det är en massa härligt folk som ska vara med - kommer bli suveränt skoj! Jag är dock skitkass på bowling.. MEN, kämpa kämpa!

Nu loggade min supersaknade Mikaela in på msn! Åhhhh, jag som verkligen inte har tid att sitta vid datorn. Hoppas hoppas att hon kommer hem snart. Hon har varit ute i världen och backpackat typ jättelänge nu. Så nu tycker jag att det är hög tid att hon kommer hem!

Måste get ready, ha eb trevlig lördag!

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0