Sjukhus och annat kul.

Ja, det har varit sjukhusbesök, läkare och ännu ett sjukhusbesök.

Jag har varit sjuk, blev superyr och fick sedan huvudvärk också, åkte till läkaren i Perstorp som tog en massa prover. Två dagar senare pratar jag med dem, inget fel. Det går såklart inte över utan blir tillochmed värre imellanåt. Veckan därpå åkte jag in akut för jag tyckte att nu fick det ju vara nog faktiskt, de tog nya prover men hittade inget fel, de gav mig en spruta i skinkan som skulle ta bort huvudvärken iallafall tillfälligt eftersom att värktabletter inte hade hjälpt. Dagen efter det, alltså en vecka efter att jag hade varit hos läkaren i Perstorp, ringer dem och säger "Oj, det var visst fel på dina prover." JAHA? Jävla klantarslen. Men, väldigt skönt att veta vad det är iallafall, jag har brist på lite grejer i kroppen men nu äter jag tabletter och dricker blutsaft som inte smakar alls gott.

Idag har jag gjort ännu ett sjukhusbesök men det var med min bror som har bränt handen så att den var full av blåsor.. Klant.

Annars har det inte hänt så mycket på sistone. :)



I fredags var det ju långfredag och allt men jag kände mig inte riktigt redo för röj.. Skakar jag på huvudet snurrar ju hela världen! Emil var dock ute och härjade och jag satt hemma och kollade film & åt muffins med hans föräldrar.

Jag har hamnat i en period där jag äter Kinderägg. Anledningen är inte bara att det är galet gott utan för att jag vill ha alla Happy Hippos! Jag har fyra nu, man får ju en Happy Hippo i varje 3-pack, dock har jag två av samma.. Menmen!

Igår fyllde Fidde 25 så vi käkade middag och hade minikalas, han och Elin ska ha stor fest i sommar istället, hon fyller 25 i september så det passar ju bra! Ikväll är det dags för kalas igen, mamma fyller 45 så det ska ju firas :D

Inte slutar det där, nejnejnej, imorgon är det kalas hos Tulle som har fyllt år!

Nu känns det som att detta inlägget är långt nog..

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0