Trevligheter på en tisdag

Klockan är strax efter ett på natten och jag har varit hemma i ca en timme efter att ha varit iväg på trevligheter. Började med att jag träffade Sylle & Kaddy strax efter fyra då de hade lämnat drogtest inför vår härliga sommar på Perstorp! Obligatorisk koll för alla som ska anställas även om det bara är för en kort tid men det funkar ju inte att ha en massa drugheads där bland maskiner, kemikalier och ibland höga höjder.

Supernice att träffa Sylle & Katt, även om det bara var en liten stund så hann jag njuta av varje sekund! Saknar ju er bollklumpar. Sen hängde jag en stund hemma hos Elin & Fidde, de skulle grilla och till det äta potatisgratäng och gissa hur många lökar de hade i den? TRE! Jag menar, OH MY G! Lika mycket lök som potatis för tusan! Haha, men, om man gillar lök ;)

Vid sju hämtade jag upp Tulle på badet sen körde vi hem till henne. Åt, gick och handlade glass & godis, pratade en massa och sen spelade vi Monopol Europa :) Helt plötsligt var klockan halv tolv och Tulle kände att det började bli dags att sova och då körde jag hem :) Emil jobbar natt så han är ju inte hemma.. Urgh. Menmen, han kommer väl hem såsmåningom :)

Imorgon ska jag hjälpa Emil att mecka, haha, kommer bli great! Innan idag var vi på CityGross och då lovade han att vi skulle äta tacos imorgon så jag hoppas verkligen på det! :D Tacos är ju helt galet gott! Och nu var det faktiskt jättelängesen vi åt det....... Alltså är det MINST SAGT DAGS! :D Wohoooo!

Nej, ha en trevlig natt :)



Söta Katt & Sylle på stranden förra sommaren <3



S.

Kommentarer
Postat av: Sylle!

Åååh askul att träffa dig också!! :) Puuuuss bumbels!

2010-04-28 @ 08:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0