Hissad flagga!

Konungens födelsedag, man får minsann gratulera! Ingela & jag har tillochmed hissat flaggan!

Valborg idag alltså? Skojskoj! Dagen började med att ett Indie-Popband skulle ha frukost som har sovit här inatt, en gammal vän till Johanna som har ett band "Sad Day for Puppets" är ute på turné. Himla härligt gäng stockholmare det där!

Sen tog jag tag i deklerationen, räknade, ändrade och skickade in, smidigt som tusan att man kan göra det på internet. Ikväll blir det fest, själv ska jag fira årets valborg i Stidsvig, spännande! Hoppas att det inte regnar när det är dags för brasan bara! Brasan är galet mysig så det hade ju sabbat som fan om man ska behöva bli blöt. Tror minsann att jag tar med mig ett paraply!

Have a nice rainy day! ;D

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0