a lot of things going on

Nu har det hänt en massa skoj igen! Och ännu en succévecka ligger framför mig. 

I helgen var det bara jobb på schemat, hade knappt tid att sova ju! 06-22 i torsdags, 06-22 i fredags och 14-06 i lördags. (PUH!) Menmen, lika bra att jobba gärnet innan jag slutar ju! Sista natten idag :( URGH!!!!!!! Så jag har bakat hela dagen, nu sitter vi och tröstäter kanelbullstårta & chokladbollar <3 Så himla tråkigt varje gång man slutar här, ångan är fan great! But but.

Igår var det måndag och jag började min vecka med att sova halva dagen, fixa och dona och sen hem till bästis Tulle! Vi lagade mat, pratade om allt mellan himmel & jord som vanligt, gick till ICA för att handlade godis (som vanligt ;) ) & kollade på Fångarna på fortet! Sjukt kul att det har börjat igen och ännu roligare att de behåller samma kvalitet på programmet som det var "när jag var liten", haha, Tulle & jag kände oss som elva år gamla igen.

Idag har jag bara bakat hela dagen ungefär.

Imorgon är det onsdag och då väntar bio med Emma och förhoppningsvis Lin, Grown ups tänkte vi se minsann, verkar vara en rolig film! Jajjemen!

På torsdag hade jag tänkt leka med Snigel - great. imissyou.

På fredag är det fest! TJOHOOOOO! Emma, Lin & jag ska dricka vin (och kanske tequila, hoppas det för det är så himla gooooooottt!) kommer bli great success! Haha.

På lördag är det fest för Alex som fyller 20, tjoho!

Ja, vi får se hur denna vecka slutar alltså - ser ju mycket lovande ut! RIGHT!? ;)

Annars? Just det, min underbara iPhone 4 har kommit och vi har det så bra ihop :) Fick den i onsdags men min SIM-kort hade inte kommit så jag kunde inte använda den. Störigt för de sa att det skulle komma antingen med telefonen eller någon dag innan men ikke! Så jag ringde Telia och frågade hur det gick för dem egentligen och då visade det sig att de inte hade skickat det - hoppsan. Jättekul ju. Detta var i fredags. Då sa de att de kunde skicka det så att jag hade det på måndagen eller åka in till en Teliabutik och hämta det och hell no att jag kunde vänta till måndag och hur kunde jag vara säker på att det skulle komma då när det inte hade kommit så himla mycket innan liksom? Så jag gick upp tidigt i lördags, körde till Väla med Johanna och fixade detta sen fixade jag igång den med datorn och sånt och sen till jobbet för att jobba eftermiddag-natt. Inga problem, här sovs inga minuter bort i onödan ;) Man måste ha ett micro-SIM till iPhone4 så det gick liksom inte att sätta i ett annat. Menmen, nu är den i full gång och är alldeles underbar :) MUMS PÅ DEN! <3


Nu, back to mission "bli fet". Hahahaha.

Ha en nice night!

S.


Kommentarer
Postat av: Nettan

2010-08-25 @ 22:18:02
Postat av: Nettan

Har hört att den filmen är sketadålli. Av alla.

2010-08-25 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0