Äntligen lite sol utanför fönstret!

Det finns verkligen ingen, förutom Emils, värme som värmer bättre än solens.

Igår jobbade jag ju till 16 och sen hem till mamma en runda och sen bar det av till Finjasjön för wakeboardåkning! Malin hängde också på! Sjukt kul var det! Gick mycket bra dessutom - NÖJD. Gick tyvärr inte alls för Malin dock, menmen. Som sagt, antingen har man det i sig eller så har man det inte. Men hon var på god väg en gång men sen sket det sig. Well well, sånt som händer. Har inte alls den träningsverk jag var beredd på, väntade mig typ att inte ens kunna resa mig ur sängen imorse! Men - IKKE! Efter wake:andet körde Sylle & jag till Klippan och köpte mat på Sibylla - MUUUUMS! Vi var ju sjuuuuukt hungriga efter äventyret ju. Sen tog hon tåget till pertan.

Igårkväll jobbade Emil, han skulle jobba natt, så Johanna var så himla gullig som kom och hängde med mig! Vi hyrde film, köpte godis och poppade popcorn :) Kollade på Valentine's Day, äntligen fick jag hyra en tjejfilm! Och äta helt vanliga potatischips! Annars blir det actionrulle och kryddchips. Hahaha ;) I-landsbekymmer eller? Vi hällde upp vars ett rejält glas rödvin som vi tänkte götta oss med. Sen blev det så att Johanna inte ville dricka vin så där satt jag med en halv flaska vin i glasen! Haha, MUMSMUMS! More wine for me ;)

Emil kom hem tidigt, redan kvart över tolv ryckte han i dörren och skrämde nästan livet ur stackars Johanna! Haha, gud vad glad jag blev :D  Inte för att han skrämde Johanna utan för att han kom hem :)

Idag är det återigen jobb på schemat. I tre timmar till iallafall sen bär det väl av till Källna City I guess.

Kommer bilder från wake:en också!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0