Get up on that horse.

Idag började jag dagen med att gå upp medans Emil sov och fixa frukost :) Frukost på sängen denna fina dag :) Det är ju den 17de idag - 11 månader nu med min fina Emil. LOVELY.

Sen iväg till pappa :) Först red jag på Stjärnan sen fick Emil övningsköra lite innan han skulle upp på Ferragamo som är typ bautastor, haha. Det gick bra, han lyckades inte riktigt med att rida lätt bara men det kommer, nu ska jag lära honom rida! Haha. Sen körde vi hem till Fidde och kollade på kattbebisarna som är galet söta, om ett par veckor är de nog ännu sötare när de kan springa runt och busa.

Nu sitter jag här, Emil jobbar natt. Tänkte bädda ner mig med ett Harry Potter-maraton eller lite OTH kanske. We'll see. Popcorn vill jag ha iallafall. 


Emil på Stjärnan! Tyvärr inga bilder när han red på Gamen. Menmen ;)


Körde inom mamma på vägen hem och hämtade lite post också! Fick brev från Högskolan i Kristianstad att jag blivit antagen till en kurs till, Rättspsykologi 1 - kommer bli awesome! Sökte den lite sent så därför jag fått besked nu. Hade även fått ett paket från H&M så jag har provat kläder nyss, tjoho!
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0