och så var det måndag igen,

Ja, jag märker ingen skillnad, vet inte vad det är för dag eller vad som är dag & natt - jag bara jobbar, haha.

Helgen har varit ganska pressad med jobb men denna veckan blir ganska lugn, har frivecka nu på Ångan (ledig till fredag) så denna veckan ska jag bara jobba på Dina sen på det på Ångan igen på fredag så jag vet inte riktigt när jag ska vara ledig? En ledig dag? What? Nejnejnej. Men, det är ju bara nu på sommaren sen är det lungt! Jag gillar att jobba dessutom, blir så rastlös annars. Hade ju varit skillnad om jag inte hade haft en cpryggsomjagärjävligttröttpå för då hade jag ju kunnat rida bort min tid vilket jag mer än gärna hade gjort.

Jag saknar det varje dag.

Ikväll blir det kanske bio med min kära man. Blir nog Inception, har hört att den är bautabra! Eller Knight and day, ska också vara mycket sevärd. Sen vill jag kanske se Bröderna Karlsson med för den verkar ju vara sjukt kul.

För övrigt är jag lite irriterad för tillfället. Eller, kanske lite mer åt arg, kanske en gnutta besviken. En del saker är helt enkelt inte alls lungt. Verkligen inte alls. Inte ens lite. Menmen. Jag tänker inte tänka att "det är sånt man får ta" för nej, fan heller att jag bara tar det. Man måste faktiskt få visa när något inte är lungt.

Nog om det.

Om ungefär 3 veckor håller jag en underbar iPhone 4 i min hand - tjoho! Fett nöjd. Kommer ha nytt nummer då med men fortafarande kvar mitt gamla ett tag men jag skickar ett vackert "nytt-nummer-SMS" då ;D Jag är riktigt nöjd och glad, vi kommer ha det så bra jag & min iPhone :) Hahaha.

Nu är det dags att bege sig hemåt. Kanske en sväng inom fina Saga först :) Får se om hon är hemma!

Vi hörs kära läsare,

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0