OH HAPPY DAY!

Vaknade på ett strålande humör när klockan var halv elva, sängen var så himla skön att jag gosade ner mig och sov en liten stund till. Till tolv närmare bestämt. Har ju jobbat inatt, därför jag sov halva dagen ;) Skulle jag ju aaaaaaldrig få för mig att göra annars, hahahha ;) Vid tolv ringde underbara Emil och skulle väcka mig - det han inte visste var att jag hade vaknat typ fem minuter innan och varit så jäkla kissnödig så jag var ju redan vaken. Fick kuta upp igen för att hinna svara för såklart ringer han precis när jag sitter på toa. Typiskt! Menmen. 

Vid två körde jag till Ankarlöv ute i skogen för att rida med Emma! Hon har två stora hästar så vi tog vars en och red ut i skogen - myyyyys! Emma är awesome! Verkligen great! :) Nu sitter jag hemma med min fina kille, ska väl vila en stund snart för inatt är det ju jobb igen! Sen ska jag bara hem och sova en liten stund innan vi beger oss av till High Chaparall! Pang-pang & tequila here I come :D TJOHOOOOOOO! YIHA ;) Haha.
Yesyes,
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0