Underbara söndag

Ja. Det regnar, är ruggigt väder, jag var pigg när klockan ringde tio i fem imorse, jag har sovit typ två timmar? Vad mer kan man begära? Anledningen till att jag var pigg var nog att jag visste att det väntade smörgåstårta på jobbet! ;) En underbar dag. Haha. Njaaaaaaaa.
I fredags var det lungt iallafall, hemmakväll med Emil - mysmys. Igår jobbade jag till två, fixade en grej åt Sylle, åkte hem till pappa och red och sen hem och duscha och freshin' up inför en mycket trevlig kväll! Förfest hos Lin med grillspett och grejer sen lite spel och härlig musik på det! Oh yeah. Lite senare begav vi oss till Klippan centrum för att delta i den så kallade Klippanfesten. Trevligt. Sen var det dags att åka hem just med tanke på att det blev färre och färre timmar tills klockan skulle ringa, haha. Men, inte nog med att jag redan skulle få ganska lite sömn, då kommer Emil hem lite senare och härjar, ska prata och sånt? Vad förväntar han sig? En konversation? Haha, lycka till med en yrvaken Sara!
Just nu väntar jag på att regnet ska lätta lite så att jag kan gå ut en runda, I DET FINA VÄDRET!
Tack för igår tjejer!
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0