Igår var det onsdag, imorgon är det FREDAG. Men idag är det torsdag.

Godkväll!

Idag är det torsdag minsann! Igår tänkte jag att jag inte hade några måsten alls idag men ändå har det varit full fart hela dagen! Tjoho!

Tänkte börja med gårdagen. Biomys med härliga tjejer! Grown Ups var SKETAROLIG (Nettan du borde se den, inte alls sketadålig som du hade hört). Innan bion stannade vi till på McDonalds för att få lite mat i oss innan vi skulle trycka i oss popcorn och annat biogodis. Det blev inte bara Emma & jag - Lin följde också med till slut :D Och så Kagan som hon så vackert kallas (; Vi satt och skrattade oss genom så gott som hela filmen! Förutom vi fyra var det typ fem stycken till på bian i Ängelholm ;) Haha, SKÖNT när det inte är proppfullt! Tack för gårdagen tjejer - imorgon är det dags igen! Vet inte om Kagan skulle vara med imorgon men det märker vi. Ingen bio imorn dock, nejnejnej - PARTY PARTY står på schemat! Oh yes. Vin, tequila & sällskapsspel <3

Idag då... Ja, började med att gå upp såklart, haha. Emil gick inte upp förrän klockan åtta så jag kunde ju inte precis somna när han hade åkt. Körde hem till mamma och åt frulle med Malin. Hämtade min post, bland annat ett JÄTTEFINT halsband från kyssjohanna.se! De hade slagit in det som en present också - sånt uppskattar man verkligen!

Sen en sväng till ICA för att handla lite och prata lite med Elin! Var på biblioteket också för att se om de hade någon ljudbok till Emil om jakt.. Haha, han ska ju bli jägare. Helt inne i det! Men det är ju kul för honom. Innan jag begav mig mot Källna igen var jag på Systemet för att handla till imorgon! Vin, Tequila och öl - oh yes ;) Är ju ingen stordrickare när det kommer till vin så jag köpte lite öl också som back-up ;)

Ja, det var lite av vad som hänt idag. Har tvättat bilen också.. Ja, ni ser ju poängen iallafall - fullt upp. Nu är Emil på jägarkurs men kommer väl snart hem förhoppningsvis. När han kommer hem blir det mys! Ingen av oss ska jobba imorgon så vi behöver inte stressa i säng för att sova - skönt! Imorgon ska vi iväg och handla - tjoho!

Ser verkligen fram emot imorgon! Först shoppingtur men sen party med mina fina tjejer Emma & Lin. Kommer bli AWESOME! <3

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0