Andra Advent

Igår var det lördag, Emil & jag var runt och kollade på möbler - vi ska ju flytta! Vet inte om jag berättat det innan? Iallafall, det ska vi! Den 15de januari :) Vi var i Ekeby igår, hittade en sängram som jag skitgärna vill ha! Den var jäääättefin :) 

Igårkväll var jag hemma hos Svennis, vi spelade spel & gjorde milkshake med hallon & blåbär - mums. Emil var på 20årsfest så jag hämtade honom när jag körde hem, ganska halt kan man ju säga! Det snöade ganska mycket så det var halt eftersom att plogbilarna inte hade hunnit ut ännu. Wellwell, hem kom vi iallafall. 

Idag var det upp i tid som gällde! Svennis var sugen på en shoppingrunda så strax innan tio kom hon och hämtade mig och vi har varit runt överallt känns det som, fram och tillbaka - överallt, haha ;) Snart är det dags för kalas! Emils kusiner har fyllt år och då måste man ju ha ett kalas :) Nu är det med andra ord hög tid för mig att byta om!

HÖRS!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0