busy day!

Nu är jag hemma från jobbet och ska snart iväg igen, kvällsplanerna är nämligen avskedsmiddag för Giannis som ska till Österrike i hundra år! Ska vara där klockan sju, alltså om lite mindre än två timmar så det är väl inte stressigt precis, skönt att hinna andas lite, har varit omgiven av en massa livliga barn hela dagen! 

Emil är inte hemma, han är hos sin morfar och jagar och lär knappast komma hem innan jag ska dra igen - urgh. Nu ska jag börja fundera på vad jag ska ha på mig eftersom att det brukar ta sin lilla tid.. Det kvittar om jag ska på släktmiddag, på fin fest, fika med en vän eller om jag ska till jobbet - alltid beslutsångest! Suck. Menmen, antar att det är bättre än att bara dra på sig vad som helst.. 

See you later alligator (; 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0