Första december

Hej! 

Ullared var superduper! Handlade inte så mycket till mig själv men hittade en del julklappar! Till mig själv hittade jag bland annat en jättefin morgonrock, termotights, spel, en kjol och lite spel. Några grejer till och så en massa julklappar! En lyckad sväng med andra ord :) Gick lite i outlet-butikerna med och hittade lite saker till, till exempelt jättesöta cupcake-"burkar"! Jäääättefina! Tack för denna härliga utflykt tjejer! 

Igår jobbade jag till att börja med sen åkte vi till Isabelles fritids på familjefika! 

Idag är jag ledig, har inget att göra, har faktiskt lite tråkigt. 

Ikväll är det träning som gäller, ska bli skönt. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0