hejsan hoppsan!

Nu ska jag berätta om min fantastiska gårdag. Fram tills vi skulle  åka på kalas vet ni ju redan. Vi åkte på kalas som var jättetrevligt! När vi hade fikat bestämde vi oss för att åka pulka! TJOHOOOO! Fanns en riktigt bra backe jättenära deras hus. Shit vad kul det var att åka pulka! Knappt längesen ju? JO! Jobbigt att gå upp för backen tusen gånger bara.. Sista åket resulterade i volter, haha ;) SÅNT SOM HÄNDER! 

När vi kom hem lagade Emil & jag mat då Ingela & Uffe skulle till Ängelholm och hämta en bil, det blev thaiinspirerad kycklinggryta med ris & sallad - smaskens! Sen bestämde vi oss för att basta så vi startade bastun och under tiden som den blev varm städade vi här hemma och vips så hade vi ett golv igen! TJOHO! Vi satte oss i bastun, drack vars en kall öl & rullade oss i snön som var sviiiiiinkallt! Men det hör ju till, visst? ;) 

Avslutningsvis kollade vi på söndagsfilm tillsammans med chips & popcorn - mys. 

Denna veckan är det mammas natt-vecka vilket innebär min & Emils Ella-vecka vilket innebär att Ella kommer hit idag :) 

Haha, inatt drömde jag att min bästaste vän Tulle tatuerade in en jättestor text i alla regnbågens färger - mitt på magen! Hahahahhaa - "snyggt" ;)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0