Onsdag

Att vara tillbaka på Ångan är great, jag trivs faktiskt här! Idag bjöd de på julbord på Persgården tillochmed. Julmat är verkligen inte mitt bästa men det är trevligt att äta tillsammans ju. Min kära kollega har dock lite dålig koll på dagarna såhär i jultider, haha, vi åt tillsammans med en annan kille som heter Micke. 

Micke: Asså de har lagt julfesten den 23de!
Alex som ser väldigt frågande ut svarar: När är det? 

Hahahaha, DAGEN INNAN JULAFTON!!!!!!!! Bra koll Alex, bra koll. 

Idag har jag dessutom skadat min stackars lilla fot... Skulle cykla innan men då kallar Alex på radion så jag stannar för att svara då jag inte vill cykla samtidigt eftersom att det är svinhalt ute! När jag står stilla så trillar cykeln på mig! För helvete liksom. Trampan köttas ner i min sko typ så nu är där värsta bulan på min fot som gör ont och skon trycker på. Urgh. Otur. Menmen! Vi hänger inte läpp här för det, nejnejnej! För idag kom en snäll gubbe med en jättestor påse godis till oss - SMASKENS! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0