tjollahopp

Nu har jag kollar på helgens + dagens avsnitt av julkalendern på SVTPlay, jag tycker faktiskt att årets julkalender verkar bra änsålänge! Så tummen upp för Hotell Gyllene Knorren :) 

Mamma ringde innan och sa att hon kanske inte kunde komma och lämna Ella för att hon var tvungen att köra iväg med lillasyster Malin så nu ska jag köra och hämta henne istället. Det är bara bra kom jag på eftersom att jag ändå måste dit och se vad jag har för grejer som vi behöver när vi flyttar, vi har ju en del grejer sen Malin & jag bodde i Båstad som bara ligger på mitt gamla rum hos mamma nu till ingen nytta. Onödigt att köpa en massa nya grejer om man redan har liksom, så en liten inventering får göras idag! Ska faktiskt bli spännande att se vad som ligger där i lådorna, kommer säkert fram en massa roliga saker som man helt glömt bort :) 

I övermorgon får ni veta varför jag var så himla glaaaaaad i fredags ;) SPÄNNANDE VA? ;) Haha. 

Nu ska jag köra till mammas blåa hus! Haha, kommer ni ihåg barnprogrammet "Nalle har ett stort blått hus"? Det var tider det! ;) 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0