varmt & skönt?

Jag vet inte hur det är med er men att jobba utomhus när det är 23 minusgrader ute är bannemej kallt! Jag älskar vintern, absolut och verkligen men jääääävlar vad kallt det var idag! Brrrrrr. 

I måndags var jag hos bästis Tulle, vi bytte julklappar och hade massa skoj! Alla andra år har vi väntat med att öppna tills julafton men i år kunde vi inte hålla oss plus att vi kom fram till att det är mycket roligare att öppna när man är tillsammans, så att man kan se den andres reaktion liksom :) Jag fick jättefina & jättestora muggar och polkagriste - tack så mycket bästis :) Jag har inte smakat polkagriste'et ännu men det luktar bautagott! 

Imorgon är det lille-julafton, oh my G. 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0