WAWAWIWAAAAA

NU ska jag berätta för er varför jag var så GLAAAAAAAAD i fredags! Jo, för idag började jag jobba på Ångcentralen, Perstorp AB igen! Jörgen ringde i fredags och sa att jag skulle börja på onsdag (idag)! FETT BAUTAGLAD & ÖVERLYCKLIG SARA! 

Så nu är jag tillbaka där igen vilket känns svinbra! Känns skönt att ha ett "riktigt jobb" nu när vi ska flytta och allt! :) Var ju bara på skolan ibland och jobbade, inte varje dag även om det var ofta imellanåt så känns det ju inte som att det räcker i längden. Ett heltidsjobb är ju alltid bättre! 

Det kändes inte verkligt på något vis när Jörgen ringde och gav mig jobbet, att när jag precis börjat söka jobb så ringer han från Ångcentralen och säger att de vill att jag ska börja jobba där! FEEL THE FLOW liksom ;) Därför jag inte berättade det för er i fredags, plus att det alltid är kul med lite spänning ;) Haha. 

Idag var det alltså min "första dag" (har ju varit där så mycket förut så det är ju inte riktigt första.. ja ni fattar) och det gick kanon! Började med att jobba två timmars övertid, haha - oh yeah ;) LIA BRA ;) 

Fick ett härligt välkomnande! Egentligen var det för att Ola som bjussade på mat fyller 50 imorgon men det var ju verkligen passande & lägligt och framförallt BRA TAJMING, haha observera min stavning ;) 

Såhär såg det ut: 

INTE ILLA! Det var fantastiskt gott dessutom! Ola är en stjärna! 

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0