Hemligt uppdrag pågång ;)

Whoppi!

Som jag fixar och grejar ;b Kommer bli GREAT. Om det nu går som jag vill. Har iallafall bett om den hjälp jag behöver för att denna superduperliga grejen ska bli superb! Haha, ingen som fattar vad jag menar va? Men, nästan vem som helst får veta, om man bara frågar snällt. Kan dock inte skriva det offentligt för då kan den personen som inte får veta det se och DÅ är det inge kul alls längre..

Idag har jag & Alexandra namnsdag :D Woho, grattis till oss! Jag heter faktiskt Alexandra i andranamn så kanske lite mindre grattis till mig men ack ett grattis :)

Idag fyller min söta farmor år - GRATTIS!

Idag är det fem månader sen Emil & jag blev tillsammans - WAWAWIWAAA!!!! Oh my G vad glad jag är! Inte bara idag utan alla dagar med honom. Jag är så himla käääääääääääär :) Hoppas att det blir pusskalas sen!

När jag slutat ska jag dock göra lite ärenden först som det så fint heter. Ska hämta lite grejer på Jim's (kontorsgrejer typ - till jobbet), tänkte köpa en fin liten blomma och hälsa på farmor men sen ska jag straight home to my LOVELY boyfriend.



<3 S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0