jag längtar efter min underbara pojkvän.

Idag har jag jobbat hemifrån, började dagen med att kolla hockeyn. Pinsamt vad uselt det gick för Tre Kronor. Menmen, alla kan inte vinna lika stort som jag :)

Sen var jag i Ängelhom en runda och nyss så diskade jag.  Ja, Emil jobbar länge "/ Hade han haft normala arbetstider och varit hemma någorlunda tidigt hade vi gått på bio ikväll, MEN, det får bli en annan dag. Nu sitter jag och bara längtar tills han kommer hem så att jag kan krama honom och ha pusskalas.

Igår var Robin & Nettan här och åt middag, trevligt och framförallt jättegott - Ingela hade lagat lax med kokt potatis och stuvad spenat - MUMS!

Egentligen är jag ledig på fredagar men inte imorgon såklart när Emil också är ledig, nejnejnej. Men, dock ska jag bara jobba till klockan 12 så vi får hoppas att vi kan hitta på något kul innan det är dags för fest. Ett förslag är att vi ska åka och bada men vi får se om vi hinner. Hade jag fått välja hade vi tagit flyget istället för bilen för att åka och bada - i havet vid en fin strand och jättemånga plusgrader.

Nu ska jag sätta igång en film tror jag. Eller sätta igång musik och städa lite? Hm, we'll see. Lär väl tyvärr dröja en timme eller två innan Emil kommer hem..

Urgh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0