Underbara natt.

I ett av stallen här hos pappa finns det typ en lägenhet , kök & badrum där nere och ett stort rum på ovanvåningen där det finns sängar, en soffa, garderob, bord & stolar. Där har Emil & jag sovit inatt :D Han är ledig idag och jag jobbar ju ändå här så det gick ju bra. Innan jag körde hem igår startade jag värmefläkten, bäddade och städade så att allt skulle vara varmt och klart när vi kom. Påvägen hit igår stannade vi på statoil och köpte godis & läsk, körde inom mamma för att hämta extra kudde & ett extra täcke så att jag skulle slippa frysa íhjäl eftersom att Emil alltid snor täcket. Mamma kom med den fiffiga idén att vi skulle göra varm oboy och ta med oss i termos - superbra idé :)

När vi kom till pappa tyckte han dock att det var dags för kladdkaka & kaffe, visst. Kan vara därför godispåsen är så gott som full fortfarande! Om inte Emil käkat den till frulle nu det vill säga ;b

Vi tog med oss en dator ut så att vi kunde kolla på film (Y)

Jag sov jättegott, eller, bra. Verkligen, sov inte alls länge för vi somnade ganska sent och jag vaknade halv sex men när jag vaknade kände jag mig helt utvilad - wierd!

Butbut, jag är pigg som tusan och DET är gött.

Funderar på att göra frulle till Emil och gå ut med den :) Skickade ett sms innan när pappa & jag skulle äta frulle men han vaknade nog inte, haha.

Har ni ett stall med "lägenhet" - sov i den. Det är som att tälta, fast inomhus. Typ ;) Fem av fem toasts iallafall! TUMMEN UPP!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0