Love is a beautiful thing if you've find right person to share it with. Well, I have.

Hejsan hoppsan falleralleraaaa, när jag skriver ett inlägg ska varenda läsare vara glaaaaa' ;b Hahahahahhaa!

Nå, Alla Hjärtans Dag alltså? Roligt hur många åsikter det finns om denna dag, en del tycker att det är en dag sänd från helvetet, andra en dag som bara är till för att gynna affärerna och andra tycker att det är en fantastisk dag. De som tycker att den är fantastisk har haft en kanondag med mys & eventuell uppvaktning. De andra firar inte denna dag eller också tycker dem att det är en superdålig dag bara för att dem inte har någon att fira den med. Det är verkligen ingen anledning att se ner på alla lyckliga själar som faktiskt upplever en härlig dag fylld med kärlek.


Emil & jag firade alla hjärtans dag på Erikslund, jag fick ju det i julklapp men jag tyckte att det var ett kanontillfälle att tajma det med alla hjärtans dag så vi åkte dit i lördags då dem hade fixat med rosor, choklad, frukt och mousserat rosévin på rummet - mys! Vi tog en runda på spaet innan det var dags för middag. Jacuzzi. bastu & relax passade alldeles utmärkt. Massa massa massa mys och sen var det dags för frukost som vi hade beställt klockan halv elva och visst, då knackade det på dörren och en fullproppad vagn kördes in på rummet :) Resten av dagen tillbringade vi i spaet, tog det lungt och hade det gött. Vid tretiden åkte vi hem då Emil fick sin överraskning - en stor pimpad ros med en nalle, choklad och ett kort som det stod gulliga saker i. Han blev tillochmed glad :) Vid sextiden åkte vi till Elin & Fidde och åt taco - mums! 

Nettan har träffat Kompis och guess what, hon tycker inte att han är söt?! Han är ju världens sötaste dvärghamster! Världens mest bortskämda med dessutom, han har fått ett sandbad, en boll att springa runt i huset i, en "matstång" som hänger i taket på andra våningen sen har han ju redan världens coolaste place ;)  Men söt är han ABSOLUT.

Den 16de februari var/är det Syllebylles Bday, GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! <3 See you soon.
Den 17de februari har jag varit Emils flickvän i FEM MÅNADER. Oh my G. Jag är lyckligast i världen. Emil är bäst i världen. Tillsammans är vi det mest underbara jag någonsin varit med om. Jag älskar Emil, superduperbautamegajättemonsterbigtimemycket.





S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0