great success med fest, kalas & andra festligheter

Jims 18årsfest var great, han fick en massa skit haha men det är väl det som är meningen när man fyller 18 ;b Jag & Alexandra var på Väla på dagen och fixade lite, Jim han fick ett piratkit, ett Happy Meal-hus fyllt med grejer, några gratistidnngar från BR och ett fullt kaffekort på Donk. Haha - GREAT. Den huvudsakliga presenten från Emil, mig, Pof & Bea var en biljett till AC/DC i sommar som han blev fett glad för. Great success.

Igårmorse var min kille inte den piggatse i världen och klockan tolv var det skitkul att säga "Eeeeeeeemiil, vi ska köra om en och en halv timme" Hahahaahah! Farmor fyllde ju år i veckan och hade sitt kalas igår. Men, det gick bra. En dusch och lite freshin' up sen var vi redo för kalas :) Helt galet mycket kakor som vanligt sen tårta & godis på det - oh yes.

Det är fortfarande massor med snö ute och den ska tydligen ligga kvar tills april, WTF? Lagom sugen på det faktiskt. Om bara solen hade kikat fram hade dagarna åtminstonde varit fina men ikke. Nejnejnej, grått it is. Suck. En tripp till värmen hade aldrig någonsin suttit bättre än nu. Take me away PLEASE.



En styck skjorta fick följa med mig hem från Väla :) Carlings - high five.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0