A little cry for help.

Jag blir snart galen. Jag vet inte vad det är eller hur det kommer gå. Jag hoppas på det bästa. Ingen av er förstår vad jag menar och jag vill inte berätta det heller. Vill bara ha ur mig lite tankar.

Små saker gör skillnad, på båda hållen. En liten putteliten grej kan förstöra så himla mycket.
En putteliten liten grej kan rädda liv.
Det gäller bara att hålla sig till de små sakerna som har något gott med sig.

På tal om gott, i förrgår bakade jag en tårta till Emil :) Superdupertårta minsann!

Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. Jag vet vad jag vill och hoppas att det blir så. JUst nu ska jag iallafall köra hem till mamma en runda.

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0