Januari, 8

Mitt-på-dagen-tv är verkligen tråkigt. Repriser, TV-shop och annat B material som aldirg visas annars. Menmen, tur att jag ska jobba lite snart då ju! Inte på jobbet, "hemifrån".

Igår var Emil & jag ute på en tur. Vi körde till mölle och hängde lite med Johanna och Emil kammade hem auktionen på deras pepparkakshus, haha. Man vann inte bara det superfina pepparkakshuset, nejnejnej, man fick minsann en överraskning till! Oooooch, gissa vad? EN CHIPSPÅSE!!!!  WOHOHOOOO! Dock superpassande eftersom att vi skulle hyra film :) När vi skulle köra hem till Emil med storvinsten så tyckte han att det var dags att lära mig sladda i snön, haha! Gick kanonbra ;) (Y)

Hm, jag måste nog äta frulle, typ en macka eller nåt. Godis är ingen bra frukost. Inte för att frukost någonsin varit min grej och klockan är snart ett så enligt vissa kan det ju knappt kallas frukost nu ändå. Men, det är mitt första mål för dagen så jo, frukost. Anyways, vi får väl se.

Vildsvinsmiddagen hos pappa i onsdags var trevlig. Vildsvinsfilén var god, enligt dem som åt den, jag höll mig till fläskfilén. Emil har fått för sig att han ska skaffa sig en dvärghamster så vi kollade på en bur som står hos pappa, tror att vi hade typ en hamster eller nåt i den nån gång för längesen. Vi får väl se om det blir någon luten plutt eller inte.


Supersnygg bild ;) Nyår.


Jag längtar tills Emil kommer hem.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0