Säsongssaker.

Ojojoj, två fantastiska födelsedagsbarn idag! Stora grattis till Ann-Chatrin & Amanda! Wieeeeeee! Hurrahurrahurrahurra! :D:D:D:D

På tal om roligheter, häromdagen skulle jag köra till hässleholm, det var förmiddag och solen sken som aldrig förr, supernice väder. MEN, jag körde med Emils bil och GIVETVIS fanns det inga solglasögon i den. Inga problem tänkte jag, skulle ju ändå tanka så jag gick in på en mack för att inhandla ett par. Det var ju inte så att jag bara ville ha ett par för att solen sken, nejnejnej, det var ju skitstörigt att köra utan! Det hjälpte ju inte att fälla ner solskyddet. Till själva grejen och hela poängen: INGEN MACK I HELA JÄKLA I-OMRÅDET-JAG-BEFANN-MIG-I SÄLJER SOLGLASÖGON! Vänta bara tills ni får reda på varför. Jo, för att det inte är säsong, say whaaaaat theee fuuuck? ! Solen skiner ju lika mycket på vintern plus att den står mycket lägre och plus att den speglar sig i snön som det råkar finnas väldigt mycket av såhär års. Men nej, inte ska någon alls sälja solglasögen, nejnejnej.

Väl framme i hässleholm gick jag in på Nisses med tanken att dem har ju allt och borde därför ha solglasögon. Jag såg inga så jag frågade expiditen och vad säger hon? Jo: Njaaaeeee, det har vi inte. Eller, det skulle ju vara om det finns några på lagret som är kvar sen förra året. Så hon går bak och kollar och WOHO, hon kommer med en låda. Jag hade verkligen låga förväntnigar men det var tillochmed värre, superduperfula solglasögon, inte konstigt att dem inte blivit sålda, haha. Butbut, jag var en bländad flicka i nöd så jag fick ju köpa dem som var minst fula av lådan med superfula solglasögon. Haha.

Men vad tusan? Inte säsong? Det var det dummaste jag hört sen -97. Haha, ska nog alltid ha ett par i jackan ;)

Trevlig onsdag annars ju, snöstorm, yesyesyes!


S.

Kommentarer
Postat av: Ann-Chatrin

Tackar tackar Sara!! Och så kul det vara tt träffa dig .... och Emil i går!! Kram

2010-02-08 @ 08:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0