Spöken i min bil?

Min dag började väldigt märkligt, eller, först började den alldeles underbart, brevid Emil.
Det märkliga började när jag körde till jobbet, jag lyssnade på musik och hade det gött i min lilla bil. Precis när jag svänger in på gården så höjs volymen till max, helt av sig själv. När jag lyssnar på musik i bilen och vill lyssna riktigt högt så har jag det på 60 av 100 på volymskalan och då är det bannemej högt. Imorse höjdes volymen till 100, så klart försökte jag sänka volymen men den höjdes lika fort igen, till MAX. Jag stängde av stereon och eftersom att jag var framme parkerade jag, stängde av bilen, tog ur nycklarna och gick ur bilen. Precis när jag öppnat ytterdörren för att gå in i huset så startar musiken igen, helt av sig själv, på MAXAD volym. Det spökar alltså i min bil? Spännande ;) Hoppas bara att spöket inte får för sig att börja styra när jag kör eller andra olämpliga hyss. Well well, we'll see.

Efter en stund anlände Agneta med baguetter som vi skulle äta till frulle, MUMS!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0