dancebabydance - röstånga ikväll

Frallefrukost med nutella och hemmagjord latte med massor skummad mjölk :) MUMS! Och nu äter jag jordgubbar - inte illa.

Vad som däremot är lite illa är att jag har noll koll på dagarna, fredag liksom? När hände det?

Ska jobba förmiddag för Sam imorgon (på Ångan) så det blir inget vidare party party ikväll men det ser ut som att jag hamnar i Röstånga av alla ställen? Haha, Röstånga marknad nu så det är väl lite galej där ikväll. Först var det tänkt att jag & Emma skulle sitta hemma och chilla järnet med chipspåsen men sen fick hon idén Röstånga. Tjoho! Om typ en timme (!) är det dags. Kom sent från jobb, alltid så fort man ska något så ska allt hända precis när man ska köra hem. Menmen, det är lungt.  

Trevligt hos nästkusse Emelie igår! Kaffe, glass & skvaller - tummen upp! Sen skulle hon dra iväg på valpkurs med lilla Alice som inte är så liten längre, då satt jag där ett tag till och snackade med Marie & Uffe, hennes pärisar. Om livet och annat spännande skoj!

Senare igårkväll åkte Emil & jag till Elin & Fidde, körde inom pertan först och hämtade pizza ;) Åt och sen drog vi till Bälinge för ett kvällsdopp :) Mysigt att bada när det är mörkt!

Ha en fantastisk fredag!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0