gråa dag

Visste ni att de som bär grått ofta är sjävkritiska? Att en grå garderob är tydliga tecken på det, att man tvivlar på sig själv och inte vågar ha tex en röd kofta för att man är rädd för vad andra ska tycka och att man är rädd för att synas? Att grått är färgen man då väljer för att den smälter in och knappt syns? Helt sant faktiskt.

Igår jobbade Sylle & jag ihop på Ångan :D Hon hade bytt med Johan som jobbar tvåskift, annars hade det ju inte gått. Svinkul! Vi fick dock slita som djur, kan vara det mest fysiskt krävande passet denna sommaren men det var inga problem för oss inte! Starka tillsammans som man säger ;) hahahaha. Vi fick slita med gamla cipaxbehållare och sen mitt i alltihop blev det cellmatarstop och då var det bara att hoppas på att batterierna var fulladdade. Men jag fick trycke på en NÖDSTOPPknappp för första gången iallafall - tjoho! Sen när allt var igång och i sin ordning igen var det en del att städa så upp med skyfflar och sopsäckar som sen skulle släpas högst upp för att tömmas. Ja, jag säger då det. Vi var typ svarta efteråt, tänk gruvarbetare så kommer ni kanske ganska nära. Haha.

Det var väldigt synd att vi inte tog foto. Hade blivit typ "Photo-of-the-year".

Idag jobbar jag på Dina 8-12 sen var det tänkt att jag skulle jobba eftermiddag på ångan men den tar Tobbe. Jag ska ta det lungt och sen förmodligen in en runda till Helsingborg. Får se när min kille kommer hem, kommer han hem i tid så ska han också med såklart :) Myspys.

Ha en fin dag.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0