Hej natt

Mitt i natten - javisst.

Igår åkte jag hem från Vimmerby med Robin & Nettan, han skulle också jobba idag så det passade perfa! Körde till Källna och lämnade släpen och sen packade jag en väska, tog min bil och körde med dem hem till Perstorp. Inte en chans att jag skulle sova där helt själv. En sak om man varit hemma hela dagen och sen gå och lägga sig själv. Men, att komma hem klockan två på natten och inte en kotte hemma - no way. Så jag sov på deras soffa - tack för lånet :)

Klokan kvart i två var det dags att köra till jobbet för att jobba med Dskiftet för Alex och nu är jag fortfarande här och jobbar med mitt härliga skift. Torgny är också tillbaka nu så vi är hela gänget samlat, mycket skoj.

Halv tre nu, om tre och en halv timme ska jag köra hem till mamma och sova där en stund innan det är dags för jobb igen, klockan 12 ska jag jobba på Dina till klockan 16 och sen hem till min kille :)

Lyssnar på skön musik och har det gött här. Torgny, Tony, Chrille, Petter & jag - vilket gäng.

Enjoy.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0