hej torsdag

Sitter på jobbet, på Dina. Har ju två jobb som fan nu så bäst att informera ordentligt så att ni hänger med ;)

Går mycket bra att jobba! Flyter på som om jag aldrig gjort något annat ;) Haha. Igår efter jobbet träffade jag Tulle en stund, hon är min bästaste vän och jag saknar henne när jag inte träffat henne på ett tag. Typ nu, innan igår då ;b Snart ska vi ses igen med en ordentlig sleepover med allt vad det innebär! Tycker jag iallafall :) Sen körde jag hem till mamma och hämtade Kompis som har varit där sen innan vi åkte till Vimmerby.

Igårkväll drog vi till Ängelholm och gled med raggarbilen en ordentlig sväng innan vi satte oss på uteserveringen Simon's på torget. Trevligt trevligt! Sen sängen på det och upp igen för att jobba - tjoho! Det är kul att jobba faktiskt, jag tycker synd om människor som inte alls gillar sitt jobb, var hittar man motivationen att ta sig ur sängen för att köra till sitt jobb på morgonen? Pengarna? Ja, jag vet inte, jag gillar ju mitt (mina) jobb.

Innan idag skickade lillasyster Malin sms och sa att jag hade fått brev, jag har väntat på ett brev från studera.nu och äntligen hade det kommit. Jag behövde min PIN-kod för att kunna logga in och se antagningsbesked och sånt. Vet iochförsig inte om jag ens berättat att jag har sökt utbildning? Haha. Men jag var inte säker på att jag hade lyckats skicka in allt och sånt men tydligen! Idag kom det nämnligen även ett brev från Högskolan i Kristianstad där det stod "Välkommen till kursen" :) Malin fick öppna breven, blev ju nyfiken och kunde inte vänta till efter jobbet. Så jag loggade in på studera och tackade ja omedelbart! Så till hösten ska jag börja plugga Kriminologi på distans - WALLI WALLI! Fett glad.

Efter jobb ska jag hem till nästkusin Emelie en liten runda innan jag kör hem till min kille :D

Tänkte visa lite bilder med!


Sen när Sylle & jag var i Bälinge och badade


Sen klassträffen med härliga 9D - här med några av girlsen


Vi tänkte "Vi måste ta en hej-vi-är-fjorton-bild" och här har vi det ;) hahaha


SES!

S.

Kommentarer
Postat av: Cissi

SV: Fan vilken bra idé! Tack för tipset :) Nu vet jag ad jag ska köpa för lönepengarna :D

2010-07-23 @ 14:55:19
URL: http://ckk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0