Kära måndag.

Äntligen måndag och äntligen tillbaks på jobbet.
Haha, ja, så hoppas jag att många tänker. Förmiddag på Ångan idag! Mucho trevligt :D Började med frulle, två grovmackor - en med banan & philadelphiaost på och en med kokt ägg & svartpeppar på. MUMS! Tack Sylle.
Tony var sjuk idag, stackarn så jag har jobbat med Torgy & Paulo, Chrille har ju semester :) Han har tajmat sin semester bra så att han kan festa järnet på Helsingborgsfestivalen sen gamle festprissen! Men han ska bara ha en runda så han kommer tillbaks sen och då har jag två rundor kvar - tjoho!
Fest i lördags - Uffe fyller år idag så det skulle ju firas :) Jobbade förmiddag och sen körde jag hem till morfar med fika & paket och sen vidare till Källna city. Party party och god mat så jag är nöjd. Igår var en lugn dag, tillfredställde magen på BK sen blev det söndagschill för hela slanten :)
Förmiddag imorgon med! Oh yes. Har fixat så att jag är ledig på torsdag eftermiddag iallafall så att jag & min kille kan åka till Helsingborg och mysa! Ska bara jobba på Dina till 12, eller 13 (inte helt säker) sen är jag ledig :) Men Emil jobbar ju nu med så vi får väl se när han kommer hem liksom.
Idag handlade jag på systemet för första gången! Har ju varit 20 ett tag med det har helt enkelt inte blivit av! Köpte några roliga öl till Emils pappa! Sen köpte jag fika med mig hem också - kakor som ska smaka tobelrone typ - hon som jobbade där rekommendera dem väldigt!
Yes yes, that's all.
HA DEE!
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0