Söndag i vimmerby

Söndag här uppe i vimmerby minsann! Finaldag idag, har väl gått sådär för team stidsvig men det är ju kul att kolla på alla andra som det går bra för! Alla kör som galningar, voltar med sina russinbilar och kämpar för att ta sig till A-final. Härligt att se! Igårkväll var vi inne i city och åt middag på en thairesturang som heter Thai Fu Qing, Haha, roligt namn och fantastiskt god mat! Emil var modig och provade både mussla och bläckfisk, ingen höjdare så jag höll mig undan! Imorgon är det jobb! Dubbelskift på ångan, lika bra att dra igång rejält när jag varit ledig i en och en halv vecka! Eftermiddag + natt, inga problem! Nu har jag dessutom tre monsterveckor framför mig, ska jobba som fan på Dina och på ångan, tjoho nu kör vi! S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0