Söndag

Helgen har gått fort. I fredags åkte jag hem till världens bästa Sylle, vi lagade mat och chillade - just like the old times. Vi lagade Flygande Jacob, shit vad gott det blev! Vid 22 åkte hon till jobbet och jag fortsatte att chilla med fotboll och One Tree Hill och till slut somnade jag.

Igår jobbade jag till 14, åkte hem till Sylle och vilade en stund sen kom Sylle hem vid fyra. Kollade på Argentina - Tyskland och Sylle sov en stund. Vid sju tyckte jag att det var dags att vakna så jag väckte henne sen drog vi till Bälinge. Tog med oss mat, satte oss på bryggan och käkade sen badade vi. Härliga Jocke Camper kom ner och sa hej, han är för rolig han :) Han badade dock inte för han hade varit på stranden hela dagen och brännt sig :( Vi tyckte att han borde bada då och svalka sig lite men tydligen hade vi inte samma syn på den saken ;) Mysigt med kvällsdopp som vi avslutade med en glass i kiosken som hade kvällsöppet. Finns bilder på detta men dem har Sylle så vi får väl se när hon lägger in dem i datorn och sånt.

Vid 22 var det återigen dags för henne att åka till jobbet och jag tog det lungt med ännu mer One Tree Hill :)

Upp i morse och nu jobbar jag, började 06 och ska jobba till 22 - dubbelskift idag TJOHO!

Längtar tills jag får köra hem till min underbara pojkvän och gosa, pussas & kramas för jag har inte träffat honom sen i fredags - URGH! kan inte minnas att vi varit ifrån varandra såhär länge sen vi blev tillsammans? Det vill säga 9½ månad. Inte konstigt att jag saknar honom!

Dags att fortsätta jobba!

Ha en fantastisk söndag,

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0