Tjoho.

Jaha, fredag idag! Som måndag för mig eftersom att jag började jobba idag efter min frivecka som gått jättefort!

Härligt att vara tillbaka på jobbet, har haft en fullspäckad dag dock, inte suttit ner i många minuter men det är alltid kul :) Tiden går så himla fort bara! Åt skitgod lunch idag! Lax- och spenatpasta - smaskens!

Helgen ska spenderas med Sylle och på jobbet :) Jag ska jobba förmiddag och hon ska jobba natt, perfekt! Hon går till jobbet och jag går och lägger mig sen sover hon när jag jobbar sen är det kvalitetstid som bara den! Skönt att jobba förmiddag på helgen, först jobbar man sen kan man steka eller göra något annat skoj :) Det jag gillar mest med denna helgen är att det är dags för Sara & Sylvia-time, var ett tag sen bara vi umgicks nu så det ska verkligen bli awesome.

Emil ska till Laholm och köra folkrace - tjoho. Alla ska campa och kolla på galningar som kör russinbilar förutom jag för jag ska jobba och hänga med Sylle! Känner att jag kommer ha en bättre helg än de andra för Sylle & jag hittar alltid på skojiga äventyr! Vem vet vad som väntar?

Den som lever får se!


Sylle & jag på en gammal PG-fest :)

Svejs,

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0