We speak no americano.

Soligt, molnligt, soligt, molnligt.. Inte så skönt att ligga ute och sola men inte så gött att vara inomhus. Rastlös! Har precis skrivit CV och Personligt brev till ett jobb jag ska söka till hösten, har ju inget säkert jobb till hösten. Man kan ju hoppas att det löser sig eller också söka och i värsta fall tacka nej :)

Filmen igår var ASBRA! Ni som inte tänkt se den - tänk om. Längtar redan efter fyran! Eclipse har nog varit den bästa hittills, ettan var också bra som tusan, tvåan var sådär nu när man har två andra att jämföra med men Erika som läst alla böckerna sa att tvåan var svår med massa massa tankar och grejer  som säkert var skitsvårt att göra bra film av men om man hänger med och tänker efter så kan man ju ana vad de tänker. Trean - Eclipse var iallafall AWESOME. Nettan ville se sen på bio nästa vecka och visst, jag kan lätt se den igen! Nemas problemas.

När vi körde till och från bion igår var ju en upplevelse för sig. Elin & Erika ligger på minus när det gäller lokalsinne iallafall ;) Hahahaha, det blev ju inte bättre av att vi inte kunde köra vanliga hållet. Spänning i livet är great ;) På hemvägen röjde vi loss till We speak no americano iallafall ;)

Nu ska jag äta, magen låter som en björn och blir nog riktigt arg snart om det inte trillar ner lite mat snart!



We speak no americano. ;)

S.

Kommentarer
Postat av: Erika

Trodde du visste att man inte ska be mig hitta om jag inte kört/gått den vägen 100gånger innan =P

2010-07-01 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0