17de - månadens bästa dag

Sitter hos mamma och har inget att göra.. Har varit här sen halv nio imorse och ska vara här hela dagen. Klockan halv tre kommer mamma hem och då ska vi baka smörgåstårta :) Mums.

Ska snart gå bort till Elin och hämta Svea så att hon får komma ut och busa med Ella. Malin slökorv är hemma men har sovit ända till nu, kvart i tolv!

Idag är det den 17de Juni och den 17de är ju ett speciellt datum! 9 månader med min underbara Emil idag! Innan kom han förbi med sin stora tuffa lastbil och pussade på mig! Han är bäst i hela världen. Jag älskar honom helt obeskrivligt mycket.

Gick till kylen innan för att se om min mamma hade någon frukt hemma, allt jag kunde hitta var choklad - heja mamma! 

Imorgon är det fredag men det skiter jag i för det är torsdag idag och det är riktigt nice! Wohooo!

Ses och sånt :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0