Det var en gång..

Haha, jag ska inte berätta en saga men jag har sjukt mycket annat att berätta då det var ett tag sen nu!

Veckan har varit fullt upp som bara den! Jobbade onsdag, torsdag och fredag. Jobbade bara till tolv på fredag sen hade jag inte tid längre eftersom att det var STUDENT! Shit var kul! Jag hade kunnat göra vad som helst för att uppleva den dagen, eller ja, hela veckan igen. Två år sen nu! Längesen kan man tycka men för mig känns det som igår.



Började i Klippan klockan 14 för att se alla glada studenter som sprang ut! Sen hem och byta om sen var det dags! Först till Tulle - Åh, bästa vän, tiden går så fort. Hoppas att din väg genom livet är fylld av glada överraskningar och spännande kuligheter!



Nästa stopp var hos Evelina, full och glad: check! ;)



Mitt tredje och sista stopp var hos Hampus, massor med folk och mycket trevligt! Där stannade jag tills klockan blev lite efter två & nattamaten avklarad! 

En höjdunrandes dag minsann :) 

Idag har det varit en chilla-till-max-dag! Sov helt galet länge till att börja med - sköööönt att jag för en gång skull kan ligga stilla längre än ett litet tag innan jag dör av rastlöshet! Alla behöver sova ut ibland, tydligen.

På tal om annat. Det finns två människor som toppar min "jag-gillar-verkligen-inte-dig-alls"-lista och guess what!? Igår träffade jag båda - woho. Tur att alla andra delar av dagen var bra! :)

Moget att det typ stormar ute btw? Nej, inte alls faktiskt.

Snipp snapp slut.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0