full speed ahead.

Sorry att det inte blev mer bloggat igår men dagen var full av härligheter!

Började med att åka till Klippan och fika med Nettan vilket var mycket trevligt! Bautastor baguette till frulle är aldrig fel! Hade lite otur dock! Beställde en baguette med tonfisk & ägg utan lök och eftersom att de som låg klara hade lök i sig fick de göra en ny. Jag gick och satte mig, fick min varma choklad och strax därefter kom min baguette. Ett litet problem, fyllningen levde - en liten larv hade lyckats hålla sig fast i salladen! Väldigt söt men inte i maten, tack. Haha, då fick de minsann göra en ny. Efter en stund kom de in med ännu en och då hade de lagt i lök iallafall. Så, de fick komma in med en tredje  - tredje gången gilt så att säga. Den var väldigt god när jag väl fick en baguette som kunde slinka ner :) Mums mums. En väldigt mysig fika med härliga Nettan!

Klockan fyra skulle jag befinna mig i Oderljunga Mölla för fotografering och möte, klockan sex skulle jag vara i Helsingborg för att kolla på alla fina studenter som skulle på bal. Superfina var de allihop! Åh, jag vill också gå på bal. Igen.


Linnéa och Tulle - vackra som bara den!

Idag har det varit storstädning! Emil jobbar natt så han har ju varit hemma hela dagen till klockan halv sju ungefär så vi passade på att städa ordentligt! Så dagen har mest bestått av städning, gos, och äventyr. Nice!

Nu är jag ensam hemma dock. Menmen, ska kolla på film snart :) En varm, lång och all-inclusive-dusch först bara!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0