Härliga natt,

TJOHO! Nu är det måndag! Frivecka here I come!

Sitter på jobbet och dricker en välförtjänt cacao cream, har precis kört uterundan! Tony & Chrille har gjort sitt bästa för att skrämma upp mig rejält med psychos och grejer. Men, ta-daa jag överlevde! TJOHO!

Sista natten nu sen är det frivecka! Ska ringa chefen på Dina Försäkringar imorgon, ska ju jobba där lite i sommar också och nu har jag mitt schema så att hon kan få det och planera in när jag behövs :)

Annars är veckan hyfsat lugn tror jag, bio på onsdag och imorgon ska vi kolla på Twilight & New Moon inför premiären av Eclipse! Får väl se om de andra orkar se båda imorgon, hoppas det - lika bra ju! :D

Ångan är en fin plats, här har man roligt och man trivs verkligen på jobbet! Nu ska jag alldeles strax ut och härja igen, sista klunken cacao cream är nere så nu är jag redo :)

Hoppas att ni sover gott allihop, förutom Emil som inte ska sova gott när jag inte är där ;) Mohaha. Payback (;

Have a nice night.

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0