Hej dator och blogg!

Jag har inte suttit vid en dator sen i söndagsnatt på jobbet, känns bra att man inte är en datornörd! Igår var det ju galet fint väder så då åkte Ingela, Johanna & jag till stranden och chillade järnet! SKÖÖÖÖÖNT! I måndags gick jag hem till Sylle för att sova och sen chilla med henne när hon kom hem från jobb vid två. Vid halv fyra körde jag hem till mamma och duschade och det visade sig att pannan hade stannat så ja fick duscha ISKALLT! Iallafall sista halvan av min dusch, först var det lite ljummet men sen blev det FREEZING och man kan ju inte sluta duscha då? Haha. Anyways, sen var det dags att bege sig hem till Elin & Fidde där Elin, Erika & jag kollade på Twilight och New Moon för att...

... ikväll ska vi på premiären av Eclipse! TJOHO! Kommer bli awesome. Vill inte ha för stora förväntningar dock men mitt horoskop sa att jag skulle få en fin kväll idag, hahahahhahaha.

Innan jag lämnade hemmet idag fixade jag till en jättesöt överraskning till min kille, hoppas att han blir glad :)

Nej, nu har det blivit dags att göra sig i ordning!

Ha en skön onsdagkväll,

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0