Kvällsplaner.

Sotaren kom förresten inte så tidigt så det blev inga hästar idag som ni kanske förstod. Tror inte att det hade gått så bra att ha med Ella där ändå så det gjorde väl inget.. Tråkigt dock!

Ikväll blir det kanske bio med min kille - myyyyyys! Ingela ska in till Helsingborg och äta med sitt gamla jobb och då fick Emil idén att vi kunde gå på bio och sen ta med oss Ingela hem - perfa!

Får väl kolla upp om det går någon bra film, har varit lite glest med det på sistone :( Och Emil vill ju inte se en chick-flick precis.. Menmen! Annars får vi hitta på något annat kul! :D Kvällspicknick på stranden kanske? MYYYYYSS! JAG VILL! JAG VILL! JAG VILL! Fast bio går också bra.. Haha, vi får se vad min kille har för planer ;D

Nu hoppas jag mest att han kommer hem snart så att vi kan duscha, känner mig lagom fräsh. Lät dock som att han kom hem nu..... ska kolla.....JAAAAAAAAAAAA! PUSSKALAS!!!!!

Vi hörs!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0