On the road.

Goddagens gott folk! Idag är jag med min snygging på jobbet :) imorse ringde klockan halv fem och det var dags att gå upp! Emil skulle inte upp förrän vid fem men jag skulle duscha först. Sådär lungt att jag var pigg när klockan ringde halv fem? Jovisst, jag hoppade upp och in i duschen, sen var det dags att hoppa på Emil som var trött - sömntuta. Ligga och sova kvart i fem på morgonen? Slött ;) Haha. Nej, jag skojar bara, bara jag som aldrig är trött.. Well well, livet på vägen är trevligt, tråkigt att vi inte är där det är fint väder bara. Menmen. Har fått en ny vän, alltid kul! Vänner är något man aldrig kan ha för många, precis som skor ;) dock kör jag hellre på kvalitet är kvantitet när det gäller vänner, vänner som inte är bra för en eller på något annat vis en dålig vän är heller ingen vän att "spara på" om ni förstår vad jag menar. Var rädda om era äkta vänner och se upp för alla andra. Innan man hinner märka det har man skaffat sig en dålig vän. Men det finns inga främlingar, bara människor jag inte lärt känna ännu som det heter. Hm, ja, ni tänker säkert att jag bara svamlar strunt men jag hoppas att ni förstår någorlunda vad jag menar :) hörs senare, ha en trevlig dag! S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0